2.07.2008

Sisustusta ja siivoa

Niin se vaan on, että kun viikossa on VAIN yksi päivä vapaata, täyttyy se yleensä kaikella mahdollisella touhulla.
Tänään oli minulla vapaa, ja olen melkeinpä hiki päässä siivonnut, sisustanut, järjestänyt, kokannut ja käynyt vieläpä kaupassa ja kylässäkin :)

Minä kun olen sellainen sisustaja, että saatan pyöriä jonkun kipon kanssa ympäri taloa monta tuntia, enkä siltikään löydä sille hyvää paikkaa :) tästä olen myös saanut useasti hyvät naurut, enkä ihmettele!

Sitten kun saa paikat kuntoon, niin voi että kun maistuu suklaa sitten hyvältä...

Olen myös stressannut jo tulevaa ystävänpäivää, sillä en tiedä missä välissä tekisin kortit.
Ihan periaatteesta kun en tahtoisi millään ostaa valmiita! Sitäpaitsi itsetehdyt ovat aina paljon arvokkaampia :)

Kun tuossa sisustelin, ajattelin ottaa muutaman kuvan makuuhuoneestamme. (joka vihdoinkin on tainnut löytää oikean järjestyksen ja tunnelman).
Ja sitten vielä kuvassa aamupala kattaus!


10 comments:

Heidi said...

Sanna

Aivan upeaa, kerrassaan ihanaa..

(huokaus...) sinä se sitten kyllä osaat...

Kuule minä se nyt ympäri uutta asuntoa kuljen ostamani peilin kanssa... eiköhän se kohta löydä paikkansa ;)

Hyvää loppuviikkoa

Heidi
<3

Jaana said...

Voi juuri niin tutun kuuloista!:) Siivouspäivä vierähtää monesti yöhön asti ja joskus jopa jatkan vielä seuraavanakin päivänä, kun olen saattanut kulkea just kuvailemallasi tavalla, jokin tavara kädessä, etsien sille sopivaa paikkaa.

Ja kun pyyhin pölyjä, teen uusia asetelmia ja saatan keskittyä hartaudella niiden tekemiseen ja huomautan välillä itselleni, että nyt vauhtia töppösiin.

Voi sinulla on tuollainen ihana pylväs-sänky! Ja ihana tunnelma välittyy kuvistakin ja nuo tuolit, aah...

Vielä ystävänpäiväkorteista, itse olen tehnyt kortit jo parisenviikkoa sitten, kun sain mukamas hyvän idean. Nyt kuitenkin haluaisin vielä tehdä niitä lisää, mutta ehkä jätän inspiraatiota pääsiäisellekin!

Oikein mukavaa viikonloppua!

Nora said...

Ihana valkoinen makuuhuone.

Siivouspäivinä voi kyllä käydä juuri noin. Itse yritän nykyään ensin hoitaa varsinaisen siivouksen nopeasti ja tehokkaasti alta pois ja sitten keskittyä vasta yksityiskohtiin. Välillä onnistuu, välillä ei...

t. Nora

magi said...

Nyt pitäis varmaan markkinoida, kun mulla ois niinkivoja kortteja:o) Hih!

Ada och Emil said...

Heidi: Varmasti löydät paikan peilille :) Minä (niinkuin moni muukin) odottelenkin jo innolla milloin laitat ensimmäisiä terveisiä uudesta kodistanne :)

Jonna: Juu, aivan tuttua...joskus väsy on kamala, kun ensin sisustukset venähtää 3:n yöllä, ja sitten aamulla pitäis nousta ennen 8 töihin :/

Nora: TOTTA!! Välillä onnistuu, useimmiten vaan ei :D

Magi: Kaikki ideat tervetulleita ;)

Tanja said...

Täydellinen makuuhuone!

magi said...

Siis minulla kun on oma korttimallisto, jota myydään ympäri Suomen niin tietenkin tarjoan niitä... Kurkista sivullani....

MODERN COUNTRY said...

I really like your blog too! Such beautiful feeling here..lots of wonderful nostalgia.

May I link you?
Have a great evening,
Aina

Ada och Emil said...

Tanja: Kiitokset :)

Aina: Nice to meet you in here.
Of course you can link me.

Can i link you too?

Lissu said...

Kaunista ja suloista! Tuollaisessa sängyssä nukkuisi taatusti hyvät yöunet :)