2.05.2009

Luopumisia

Olen ollut viime aikoina harvinaisen laiska! Nyt tekisi melkein mieli sanoa että olen vihainen itselleni saamattomuudestani. Taitaa tuo työn teko verottaa välillä vain liiaksikin.

Tällä hetkellä meidän kotona minulla on menossa miljoona projektia. Eteisen maalausta, wc-remppaa, huonakalujen entisöintiä ja ties mitä :) Olen onnellinen että näitä projekteja riittää, sillä niistä saan nautintoa ja iloa tämän arjen keskellä.

Ja kun tätä tilaa ei kuitenkaan ole kaikille ihanuuksille, on minun tullut myös aika tehdä luopumisia...niin...
Eli tämä entisöimäni tuoliherra Kustaa on nyt vailla uutta rakastavaa kotia. Samoin Ranskasta tuomani upea, säihkuvä vanha kristallikruunu.
Älkää edes sanoko, tiedän että olen vähän hullu kun näistä edes harkitsen luopuvani :) Mutta totuus on se että enään niille ei ole enään tilaa kodissamme. Jos siis Sinä olet kiinnostunut niin otahan ihmeessä yhteyttä sähköpostitse: adaochemil@gmail.com

Täällä jatkukoon maalaus puuhat. Oikein mukavaa loppuviikkoa teille kaikille.
Halauksin Sanna

Kruunu 400€

Rokokoo tuoli 280€

2 comments:

Heidi said...

En sano mitään en... mutta ymmärrän sinua kuitenkin tooosi hyvin. Joskus niin rakas ja "varmasti en luovu tästä koskaan" tulee meillä siihen pisteeseen että se on palvellut kodissamme ja sen on aika siirtyä eteenpäin...

Haleja
Heidi
<3

Riikka said...

Heips,
jep,elämä on luopumista,mutta parasta kaikessa on se,että maailma on pullollaan kaikkea ihanaa ja kaunista!Joku lähtee ja toinen tulee,sitähän se on:)...
Enpä muuta voi sanoa,kuin että onnellinen on se ken nämä upeat aarteet kotihinsa saa;)!

Terkuin,
Riikka