10.12.2013

Silloin kun siivotaan, niin silloin siivotaan...

...tämä pikkukakkosen biisi soi äitin päässä aina silloin kun pitäisi aloittaa siivouspäivä ;) Se soi päässä aina kun tartun imurin varteen, tai pölyrättiin. Se on tällä hetkellä ehkä jopa yksi mun lempi biiseistä, heh.

Meillä oli eilen siivouspäivä. Tai siis, minulla oli. Muut nauttivat ulkona auringonpaisteesta ja minä tein sitä mitä olisi ehkä pitänyt tehdä sellaisena päivänä kun sataa vettä. Mutta minkäs teet kun siivouspäiväksi on sovittu perjantai, ja upea auringonvalo antaa kaamean siivous inspiksen heti aamulla!

Sisustinhan minä siinä samalla, ja hoidin lapsia tietenkin. Nukuin Aatun kainalossa päiväunetkin. Tällainen siivouspäivä on mahdollinen vain silloin kun mies on vapaalla. Ja aina silloinkaan ei ole taattua saako siivottua kunnolla vai ei, nuo kaksi iki-ihanaa apulaista pitävät sen salaisuutena ihan iltaan asti. Joskus äidin pitää jatkaa siivouspäivää yöllä.

Valo oli ihan mielettömän kaunis ja otollinen koko päivän, joten minun oli ihan pakko ikuistaa ne kaikki hetket jotka näyttivät ihanilta.
Kaunista viikonlopun jatkoa, nautiskellaan :)







5 comments:

Fågel Blå said...

Härliga bilder på dina söta barn!
Önsker er en fin vecka
Kram Kathrine

Emma said...

Ihanan nauravaiset kuvat, vielä kun sais kummatkin nauramaan samassa kuvassa. Ihanaa viikonloppua!

Heidi said...

Ihanuudet <3 ja kaunis kaunis kotinne :)

Lumiperhonen said...

Ihania :)

Lumiperhonen said...

Ihania :)